The new milestone of Vikoda

Press news
2019 marks a clear change in Vikoda's business strategy. Right from the beginning of 2019, Vikoda's entire leadership team as well as staff have set extremely challenging goals: Revenue growth of 75% compared to 2018. Besides the target of […]

2019 marks a clear change in Vikoda's business strategy. Right from the beginning of 2019, Vikoda's entire leadership team as well as employees have set extremely challenging goals: Revenue growth of 75% compared to 2018. Besides the goal of profit, not only stop in ending the loss situation, but also set a profit before tax target of 25 billion dong. This is a plan that cannot be easily implemented in the context of increasingly fierce competition in the water industry (Beverage) with the participation of many foreign corporations and companies. Until May 2019, Vikoda's determination and strategic changes in production and business activities are gradually showing an extremely bright picture.

Montly Revenue of Vikoda in Jan – May 2019

The first figures of Vikoda's revenue situation in the first five months of 2019 show continuous growth (trừ tháng 2, do là tháng Tết Nguyên Đán người dân tiêu thụ bia rươu nhiều hơn).

Looking specifically and further, May 2019 marks a new milestone of Vikoda in the process of formation and development. The revenue of May reached a record since the time Vikoda officially became a member of F.I.T Group. Sales reached VND 31, 825 billion in May 2019.

Revenue of May 2016 to May 2019

Similar to the steady monthly growth in 2019, the business results of May also recorded steady growth from 2016 to now. This revenue growth can be judged as certain when it comes to volume. This shows that the level of trust and preference for Vikoda's products is increasing day by day.

New brand of Vikoda

To achieve this result, Vikoda has carried out a lot of measures to improve the quality and appearance of the product to create impression and trust with customers. Typically, the change in the packaging design of Vikoda mineral water brand has received many positive feedbacks from the majority of consumers.

In addition to the improvements in design and quality, Vikoda has actively changed its marketing methods and sales systems to bring products to consumers more effectively, thereby increasing Vikoda's revenue. .

Revenue of Vikoda 2019

Looking at the statistics of the first five months of 2019 we can see that, although the actual revenue results in 2019 have not yet reached the plan, with the effective management of selling expenses and the implementation of Streamlining the apparatus helped Vikoda's profits have grown tremendously. Not only has Vikoda got out of the loss situation of 2018, but entering 2019, the determination and efforts of all Vikoda leaders and employees are gradually being transformed into extremely impressive results.

The rearrangement of the sales team as well as focusing on promoting effective marketing helped Vikoda both reduce costs but still increase product sales. It can be said that this is one of the key points to contribute to the success of Vikoda in the first 5 months of the year and create a new milestone.

All staff and employees of Vikoda are committed to continue their efforts and are determined to maintain growth momentum in the remaining months of 2019.

Focal point

Vikoda – 34 năm kỷ niệm Hành trình Ngọc trong đá

Press news

Ngày 19/01/2024, kỷ niệm cột mốc 34 năm gắn bó với người tiêu dùng Việt, Công ty Cổ phần Nước khoáng Khánh Hòa đã tổ chức Lễ kỷ niệm thành lập, xác lập dấu ấn 34 năm gìn giữ giá trị nguyên bản từ thiên nhiên, mang đến cho cộng đồng các giải pháp chăm sóc sức khỏe vượt trội.

Vikoda góp phần quảng bá du lịch, ẩm thực tỉnh Ninh Thuận

Từ ngày 26/12/2023 đến ngày 31/12/2023, thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda của Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa đã đồng hành cùng UBND tỉnh Ninh Thuận tổ chức thành công Lễ hội Ẩm thực Ninh Thuận – Chào đón năm mới 2024. Sự góp sức của thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda đã góp phần tạo sức lan tỏa mạnh mẽ để quảng bá du lịch, ẩm thực Ninh Thuận, xây dựng thương hiệu ẩm thực Ninh Thuận độc đáo, giàu bản sắc văn hóa.

Nguồn khoáng kiềm thiên nhiên Đảnh Thạnh và hành trình 34 năm mang đến giải pháp chăm sóc sức khỏe vượt trội

Nguồn nước khoáng kiềm thiên nhiên Đảnh Thạnh nổi danh bởi chất lượng nước hàng đầu, vị thanh ngọt tự nhiên và công dụng hiếm có đối với sức khỏe. Được khai thác chính thức bởi Công ty Cổ phần Nước khoáng Khánh Hòa, trải qua 34 năm lịch sử phát triển, nguồn khoáng Đảnh Thạnh thực sự cho thấy: Đây là một món quà vô giá mà thiên nhiên ban tặng cho con người.

MEMBERS