Vikoda: enhance to promote image in key areas

Press news
In the context of fierce competition of the drinking water market, Vikoda has accelerated and promoted image in key areas to strengthen the brand and maintain the market.

With nearly thirty years of establishment, the products of Khanh Hoa Mineral Water Joint Stock Company (Vikoda) have always been one of the most chosen drinks in the Central region.

The advantage of Vikoda is 100% natural mineral water, with a PH> = 8.5 rare in Vietnam as well as in the world which bring good health to users.

Immediately after becoming a member of FIT Group, Vikoda was invested by the parent company in infrastructure, machinery systems as well as developing new product to meet the diverse needs of markets such as Yen water, amnesty, … changed product design towards modern, friendly image. Therefore, since the end of 2018, Vikoda has achieved good signals in business results.

Vikoda display boost at local shop

With the current growth momentum and in the context of the appearance of many new companies producing drinking water in the market, it has made invisible competition to create fierce competition in this market, and to continue strengthening and maintaining the market, Vikoda has boldly invested in building company image in key areas.

Images of items such as umbrellas, product display shelves … with the brand name Vikoda covered throughout the central provinces have shown the efforts and determination of the leadership as well as the employees of the company to make Vikoda becoming strong brand in Vietnamese drinking market.

Vikoda images covered in stores

Focal point

Vikoda thúc đẩy văn hóa du lịch độc đáo tại Nha Trang

Từ ngày 5/2/2024 đến ngày 19/2/2024, thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda của Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa đã đồng hành cùng Hiệp hội Văn hóa ẩm thực tỉnh Khánh Hòa và UBND TP. Nha Trang tổ chức Lễ hội “Vui Tết Nha Trang năm 2024”. Sự kiện này được đánh giá là một hoạt động lễ hội đặc sắc trong chuỗi các hoạt động mừng Xuân Giáp Thìn, góp phần thúc đẩy du lịch tại TP. Nha Trang nói riêng và tỉnh Khánh Hòa nói chung nhân dịp đầu năm 2024.

Vikoda – 34 năm kỷ niệm Hành trình Ngọc trong đá

Press news

Ngày 19/01/2024, kỷ niệm cột mốc 34 năm gắn bó với người tiêu dùng Việt, Công ty Cổ phần Nước khoáng Khánh Hòa đã tổ chức Lễ kỷ niệm thành lập, xác lập dấu ấn 34 năm gìn giữ giá trị nguyên bản từ thiên nhiên, mang đến cho cộng đồng các giải pháp chăm sóc sức khỏe vượt trội.

Vikoda góp phần quảng bá du lịch, ẩm thực tỉnh Ninh Thuận

Từ ngày 26/12/2023 đến ngày 31/12/2023, thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda của Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa đã đồng hành cùng UBND tỉnh Ninh Thuận tổ chức thành công Lễ hội Ẩm thực Ninh Thuận – Chào đón năm mới 2024. Sự góp sức của thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda đã góp phần tạo sức lan tỏa mạnh mẽ để quảng bá du lịch, ẩm thực Ninh Thuận, xây dựng thương hiệu ẩm thực Ninh Thuận độc đáo, giàu bản sắc văn hóa.

MEMBERS