The return of Sumo Mineral Energy Drink – The only line of product manufactured on natural mineral base

Press news
Researched and developed from rare and valuable mineral water of Danh Thanh, Sumo mineral energy drink with typical and delicious flavor, healthy and suitable for the Vietnamese taste, deliver a refreshing & energetic feeling to easily conquer all goals and challenges.

Modern life with increasingly serious environmental pollution, rising epidemics and heavy work pressure make people vulnerable to stress, fatigue and lack of energy. These are the moments when the body needs a source of energizing energy, restoring strength, awakening alertness to continue conquering all targets and difficulties. As a brand of natural mineral energy drinks associated with childhood of many generations, recently, Khanh Hoa Mineral Water Joint Stock Company (Danh Thanh – Vikoda) has re-launched Sumo mineral energy drink with new appearance – modern, youthful and diverse product lines, more attractive, appropriate for everyone, giving consumers more options in daily life.

Theo đó, sản phẩm là kếthợp tuyệt vời, độc đáo giữa nước khoáng thiên nhiên Đảnh Thạnh giàu các vi khoáng tự nhiên như Ca, Mg, Na, K, HCO3 … vàcác thành phần Taurine, Inositol & vitamin B6, nước tăng lực khoáng Sumo không chỉ bổ sung năng lượng tức thì, mang lại cảm giác tỉnh táo, mà còn giúp người sử dụng trở nên khỏe khoắn, dẻo dai hơn sau khi chơi thể thao, làm việc mệt mỏi hay học tập căng thẳng. Với nước tăng lực khoáng Sumo, mỗi ngày sẽ luôn tràn đầy năng lượng, giúp con người trở nên “Khỏe Ý Chí – Mạnh Bản Lĩnh” hơn.

Yellow Sumo energy drink, cafe and strawberry flavor – a wide range of options for consumers

It is the only Vietnamese energy drink produced on the natural mineral base by Khanh Hoa Mineral Water JSC – a reputable and well-known enterprise with over 30 years of experience in the market of Sumo mineral water and energy drink. Not only helps to awaken energy in the body but also increases the resistance, good for people’s health, as follows the company’s good mission, which is to improve and enhance the health of Vietnamese people.

To affirm the reputation of a natural mineral water company with 30 years of establishment and development history in Vietnam, Danh Thanh – Vikoda always focuses on product development based on thorough research on tastes as well as demand of all types of consumers to meet the increasing demands of the market. Along with Sumo mineral energy drink and other products of the company, Đản Thạnh – Vikoda aspires to create a strong Vietnamese brand, not only leading the domestic beverage market but also reaching internationally, paring with friends around the world like the parent company FIT has invested and oriented.

Focal point

Những điều chưa biết về vai trò của nước khoáng kiềm đối với sức khỏe

Chiều ngày 21 tháng 12 năm 2022, Bệnh viện Nhân dân 115 đã phối hợp cùng tạp chí "Mẹ và Con" tổ chức buổi hội thảo khoa học tại Bệnh viện Nhân dân 115 với chuyên đề “Vai trò của nước khoáng kiềm đối với sức khoẻ và hệ tiêu hoá”.

Tiệc tùng miên man với chiếc bụng giới hạn: Làm sao để giữ bụng mãi khỏe?

Không thể khước từ lời mời gọi vui chơi cuối năm, bạn đang đứng trước nguy cơ đầy bụng, khó tiêu, cùng ti tỉ vấn đề khác.

F.I.T Group: Câu chuyện chinh phục thị trường nước khoáng kiềm thiên nhiên đóng chai

Press news

Giữa thị trường nước uống đóng chai trong nước vô cùng sôi động và cạnh tranh, thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda thuộc Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa (Vikoda) – công ty con thuộc Tập đoàn F.I.T đã mở ra một xu hướng chăm sóc sức khỏe mới của người tiêu dùng Việt Nam.

MEMBERS