The return of Sumo Mineral Energy Drink – The only line of product manufactured on natural mineral base

Operation news
Researched and developed from rare and valuable mineral water of Danh Thanh, Sumo mineral energy drink with typical and delicious flavor, healthy and suitable for the Vietnamese taste, deliver a refreshing & energetic feeling to easily conquer all goals and challenges.

Modern life with increasingly serious environmental pollution, rising epidemics and heavy work pressure make people vulnerable to stress, fatigue and lack of energy. These are the moments when the body needs a source of energizing energy, restoring strength, awakening alertness to continue conquering all targets and difficulties. As a brand of natural mineral energy drinks associated with childhood of many generations, recently, Khanh Hoa Mineral Water Joint Stock Company (Danh Thanh – Vikoda) has re-launched Sumo mineral energy drink with new appearance – modern, youthful and diverse product lines, more attractive, appropriate for everyone, giving consumers more options in daily life.

Accordingly, the product is a wonderful, unique combination of Danh Thanh natural mineral water which is rich in natural minerals such as Ca, Mg, Na, K, HCO3 … and also the ingredients Taurine, Inositol & vitamin B6, Sumo Mineral Energy Drink not only replenish energy immediately, bring about a sense of alertness, but also help people become healthier, more resilient after exhaustedly and stressfully after playing sports, working or studying. Using Sumo mineral energy drink, every day will always be full of liveliness, helping people become “Stronger in Willpower – Tougher skill & spirit “.

Yellow Sumo energy drink, cafe and strawberry flavor – a wide range of options for consumers

It is the only Vietnamese energy drink produced on the natural mineral base by Khanh Hoa Mineral Water JSC – a reputable and well-known enterprise with over 30 years of experience in the market of Sumo mineral water and energy drink. Not only helps to awaken energy in the body but also increases the resistance, good for people’s health, as follows the company’s good mission, which is to improve and enhance the health of Vietnamese people.

To affirm the reputation of a natural mineral water company with 30 years of establishment and development history in Vietnam, Danh Thanh – Vikoda always focuses on product development based on thorough research on tastes as well as demand of all types of consumers to meet the increasing demands of the market. Along with Sumo mineral energy drink and other products of the company, Đản Thạnh – Vikoda aspires to create a strong Vietnamese brand, not only leading the domestic beverage market but also reaching internationally, paring with friends around the world like the parent company FIT has invested and oriented.

Focal point

Vikoda thúc đẩy văn hóa du lịch độc đáo tại Nha Trang

Từ ngày 5/2/2024 đến ngày 19/2/2024, thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda của Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa đã đồng hành cùng Hiệp hội Văn hóa ẩm thực tỉnh Khánh Hòa và UBND TP. Nha Trang tổ chức Lễ hội “Vui Tết Nha Trang năm 2024”. Sự kiện này được đánh giá là một hoạt động lễ hội đặc sắc trong chuỗi các hoạt động mừng Xuân Giáp Thìn, góp phần thúc đẩy du lịch tại TP. Nha Trang nói riêng và tỉnh Khánh Hòa nói chung nhân dịp đầu năm 2024.

Vikoda – 34 năm kỷ niệm Hành trình Ngọc trong đá

Press news

Ngày 19/01/2024, kỷ niệm cột mốc 34 năm gắn bó với người tiêu dùng Việt, Công ty Cổ phần Nước khoáng Khánh Hòa đã tổ chức Lễ kỷ niệm thành lập, xác lập dấu ấn 34 năm gìn giữ giá trị nguyên bản từ thiên nhiên, mang đến cho cộng đồng các giải pháp chăm sóc sức khỏe vượt trội.

Vikoda góp phần quảng bá du lịch, ẩm thực tỉnh Ninh Thuận

Từ ngày 26/12/2023 đến ngày 31/12/2023, thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda của Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa đã đồng hành cùng UBND tỉnh Ninh Thuận tổ chức thành công Lễ hội Ẩm thực Ninh Thuận – Chào đón năm mới 2024. Sự góp sức của thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda đã góp phần tạo sức lan tỏa mạnh mẽ để quảng bá du lịch, ẩm thực Ninh Thuận, xây dựng thương hiệu ẩm thực Ninh Thuận độc đáo, giàu bản sắc văn hóa.

MEMBERS