Vikoda natural mineral water gets new appearance

Press news
With the new message “Wonderful mineral water”, Vikoda natural mineral water has been given a new, more refined, modern style.

Vikoda Natural Mineral Water is one of the flagship brands which have made FIT Beverage’s reputation. It has been well known for its mineral substances and bottled at the hot mineral springs source originating at a depth of 220m where the temperature at the tap reaches 72°C, very good for health. Vikoda natural mineral water has been voted by the consumers as a high quality Vietnamese goods for 22 consecutive years, been awarded with many other important awards and highly appreciated by the International Organization – QMS, been issued the certificate of ISO 9001 for quality management system and HACCP food hygiene and safety system.

From October 2018, FIT Beverage has given Vikoda a brand new design which is cooler, more youthful and modern, more eye-catching. At the same time, Vikoda also repositions its brand by the message “Wonderful mineral water” to confirm the quality and benefits of 100% mineral water purified by essence from nature, a priceless gift that nature awards to man. With syncronized new brand identity, Vikoda’s bottled water products target to serve people in all ages, and are especially suitable for those who have to work for a long hectic day, beneficial for the body to overcome all challenges throughout the day. In line with the modern pace, Vikoda is expected to increase its strong coverage in major cities across the country with nearly 20,000 sales points and contribute to FIT Beverage sales in the last months of the year.

In 2018, FIT Beverage has achieved new milestones in its brand development strategy when changing the packaging of its products in line with consumer trends. And the change of packaging design and new message for Vikoda – the flagship brand of FIT Beverage will be one of the breakthroughs, helping FIT Beverage increasingly affirm the name in the consumers’ heart nationwide, to realize the goal of raising the Vietnamese brand name, protecting the health and increasing the value of benefits for consumers.

As one of the key industries in FIT parent’s investment strategy, received the strategic planning as well as direction from the Group’s Board of Directors, FIT Beverage is increasingly making the differences with the remarkable development, catching up with the trend of consumers, help FIT Beverage complete the mission to improve the health of the Vietnamese. Being focused in the investment strategy of FIT parent company, in the coming time, the Board of Directors and all employees of FIT Beverage will strive to make FIT Beverage become one of the leading enterprises in the beverage market in Vietnam and to be competitive with major brands in the world.

Focal point

Vikoda thúc đẩy văn hóa du lịch độc đáo tại Nha Trang

Từ ngày 5/2/2024 đến ngày 19/2/2024, thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda của Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa đã đồng hành cùng Hiệp hội Văn hóa ẩm thực tỉnh Khánh Hòa và UBND TP. Nha Trang tổ chức Lễ hội “Vui Tết Nha Trang năm 2024”. Sự kiện này được đánh giá là một hoạt động lễ hội đặc sắc trong chuỗi các hoạt động mừng Xuân Giáp Thìn, góp phần thúc đẩy du lịch tại TP. Nha Trang nói riêng và tỉnh Khánh Hòa nói chung nhân dịp đầu năm 2024.

Vikoda – 34 năm kỷ niệm Hành trình Ngọc trong đá

Press news

Ngày 19/01/2024, kỷ niệm cột mốc 34 năm gắn bó với người tiêu dùng Việt, Công ty Cổ phần Nước khoáng Khánh Hòa đã tổ chức Lễ kỷ niệm thành lập, xác lập dấu ấn 34 năm gìn giữ giá trị nguyên bản từ thiên nhiên, mang đến cho cộng đồng các giải pháp chăm sóc sức khỏe vượt trội.

Vikoda góp phần quảng bá du lịch, ẩm thực tỉnh Ninh Thuận

Từ ngày 26/12/2023 đến ngày 31/12/2023, thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda của Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa đã đồng hành cùng UBND tỉnh Ninh Thuận tổ chức thành công Lễ hội Ẩm thực Ninh Thuận – Chào đón năm mới 2024. Sự góp sức của thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda đã góp phần tạo sức lan tỏa mạnh mẽ để quảng bá du lịch, ẩm thực Ninh Thuận, xây dựng thương hiệu ẩm thực Ninh Thuận độc đáo, giàu bản sắc văn hóa.

MEMBERS