FIT Beverage to launch the program “Win fortune, be prosperous with Danh Thanh and Vikoda”

Press news
The special promotion of FIT Beverage “Win fortune, be prosperous with Danh Thanh and Vikoda” will offer customers more opportunities to possess attractive and valuable gifts.

The Tet season is getting closer and closer, the family prays for luck and fortune to have a prosperous and prosperous new year. Understanding this, on the occasion of Tet to spring, FIT Beverage has launched a special promotion with the message "Promote fortune and prosperity with Danh Thanh and Vikoda" With the desire to send wishes of fortune as well as gratitude to customers and consumers of Danh Thanh and Vikoda products, have a happy new year.

Bringing the concept of fortune and fortune together for a prosperous new year, FIT Beverage has also changed new clothes for Danh Thanh and Vikoda products with a spring box design dedicated to the Tet season, accompanied by promotions. Special promotions for agents and distributors across the country such as cumulative purchase, product display with many attractive gift levels is SJC gold and other valuable gifts. The program lasts from the beginning of December 2018 to the end of February 2019 and applies to bottled products such as Vikoda mineral water 500ml, Danh Thanh mineral lemon, Danh Thanh mineral gas and Danh Thanh can products such as oranges, lemon, cola and sassafras.

Beverage is one of the most dominant consumer goods during Tet. Notably, in recent years, natural and healthy product lines have increasingly attracted the attention of many people. Deploying promotions on the busiest shopping occasion at the end of the year, FIT Beverage wishes to bring consumers a peaceful Tet season with quality and healthy bottled and canned drinks. strong.

As one of the key industries, which is focused in the investment strategy of the parent company FIT with the mission for the health of the Vietnamese people, FIT Beverage always strives to improve production capacity and expand competitive advantages. compete to benefit users and conquer the Vietnamese drinking water market. Through the program "Promote fortune and prosperity with Danh Thanh and Vikoda", FIT Beverage hopes that this will be an opportunity for FIT Beverage's brands and beverage products to get closer to consumers, thereby helping FIT Beverage to create a breakthrough in sales volume and revenue of FIT Beverage. brands at the end of the year, realizing the goal of approaching the top position of leading enterprises in the segment of natural and healthy beverages.

Focal point

Những điều chưa biết về vai trò của nước khoáng kiềm đối với sức khỏe

Chiều ngày 21 tháng 12 năm 2022, Bệnh viện Nhân dân 115 đã phối hợp cùng tạp chí "Mẹ và Con" tổ chức buổi hội thảo khoa học tại Bệnh viện Nhân dân 115 với chuyên đề “Vai trò của nước khoáng kiềm đối với sức khoẻ và hệ tiêu hoá”.

Tiệc tùng miên man với chiếc bụng giới hạn: Làm sao để giữ bụng mãi khỏe?

Không thể khước từ lời mời gọi vui chơi cuối năm, bạn đang đứng trước nguy cơ đầy bụng, khó tiêu, cùng ti tỉ vấn đề khác.

F.I.T Group: Câu chuyện chinh phục thị trường nước khoáng kiềm thiên nhiên đóng chai

Press news

Giữa thị trường nước uống đóng chai trong nước vô cùng sôi động và cạnh tranh, thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda thuộc Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa (Vikoda) – công ty con thuộc Tập đoàn F.I.T đã mở ra một xu hướng chăm sóc sức khỏe mới của người tiêu dùng Việt Nam.

MEMBERS