FIT Beverage host a conference to introduce new look of Vikoda mineral water

Press news
The FIT Beverage held a launch conference with the theme “Magical water resource” which introduces a new look of all company’s products, brings to Vikoda and Danh Thanh younger, more dynamic image in Vietnam beverage market.

On October 16, 2018, FIT Beverage held a Vikoda Launch Conference with the theme “Miracle water source” at Ibis Style Nha Trang, Nha Trang City, Khanh Hoa Province with the presence of the Board of Directors and a large number of sales team, marketing team and representatives of distributors and agents of the company in the main market. South Vietnam.

At the conference, in addition to introducing the new brand image of Vikoda Natural Mineral Water, which is well known for its health beneficial affects, FIT Beverage also presented its history with more 40 years of operation in Vietnam’s beverage market when the company has been trusted by many consumers throughout the country. The company shared the achievements that the it has achieved in the past, especially the Vikoda’s presence at some important events within the framework of the APEC conference held in Da Nang last year. This is considered the pride of the Vietnamese brands and contributed to the promotion of Vietnamese products in the international market.

Changing the label of all products of the company, with its modern, youthful image, FIT Beverage has shown its continuous effort in improving not only the label but also its quality. Products. Thereby, it shows the long-term development of the company on the way to affirm its name and strengthen its position by always keeping up with the trend and meeting the diverse needs of consumers.

Being focused on the investment strategy of FIT mother company, received strategic planning as well as direction of the Board of Directors, FIT Beverage has made great improvements which not only contribute greatly to the current development of the Group, but also through quality products, contribute to the improvement of the health of the Vietnamese. With a passionate team together with deliberate investment in both image and product quality and promotional activities for the new look of Vikoda Natural Mineral Water, the company has once again affirmed its value and enhance its competitive advantage of Vikoda brand on the market, help FIT Beverage become a strong Vietnamese brand in the Vietnam’s beverage market.

Focal point

Vikoda thúc đẩy văn hóa du lịch độc đáo tại Nha Trang

Từ ngày 5/2/2024 đến ngày 19/2/2024, thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda của Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa đã đồng hành cùng Hiệp hội Văn hóa ẩm thực tỉnh Khánh Hòa và UBND TP. Nha Trang tổ chức Lễ hội “Vui Tết Nha Trang năm 2024”. Sự kiện này được đánh giá là một hoạt động lễ hội đặc sắc trong chuỗi các hoạt động mừng Xuân Giáp Thìn, góp phần thúc đẩy du lịch tại TP. Nha Trang nói riêng và tỉnh Khánh Hòa nói chung nhân dịp đầu năm 2024.

Vikoda – 34 năm kỷ niệm Hành trình Ngọc trong đá

Press news

Ngày 19/01/2024, kỷ niệm cột mốc 34 năm gắn bó với người tiêu dùng Việt, Công ty Cổ phần Nước khoáng Khánh Hòa đã tổ chức Lễ kỷ niệm thành lập, xác lập dấu ấn 34 năm gìn giữ giá trị nguyên bản từ thiên nhiên, mang đến cho cộng đồng các giải pháp chăm sóc sức khỏe vượt trội.

Vikoda góp phần quảng bá du lịch, ẩm thực tỉnh Ninh Thuận

Từ ngày 26/12/2023 đến ngày 31/12/2023, thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda của Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa đã đồng hành cùng UBND tỉnh Ninh Thuận tổ chức thành công Lễ hội Ẩm thực Ninh Thuận – Chào đón năm mới 2024. Sự góp sức của thương hiệu nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda đã góp phần tạo sức lan tỏa mạnh mẽ để quảng bá du lịch, ẩm thực Ninh Thuận, xây dựng thương hiệu ẩm thực Ninh Thuận độc đáo, giàu bản sắc văn hóa.

MEMBERS