Welcoming “The Golden carp to the house – Expecting prosperous life” with Danh Thanh Vikoda mineral water

Operation news
The Lunar New Year is always the biggest consumption time of the year, accounting for 25-30% of the whole year's consumption. Tet is also a time for brands to speed up, boost sales activities to increase revenue and enhance brand names in the minds of consumers.

Lunar New Year is always the biggest consumption time of the year, accounting for 25 – 30% of the year consumption. Tet is also a time for brands to boost their sales activities and increase brand awareness in the minds of consumers. Operating in the beverage industry, where demand has increased sharply during the Lunar New Year, FIT Beverage Corporation has seized the opportunity to launch a special promotion called “The Golden carp to the house – Expecting prosperous life”.

Choosing the image of “the golden carp” – a symbol associated with prosperity – FIT Beverage wishes to bring to customers a lot of happiness – peace – prosperity in this Lunar New Year. Accordingly, customers participating in the program of buying and displaying beverage products of FIT Beverage will receive many attractive gifts.

The program lasts until 31/12/2017 and applies to all products of Danh Thanh such as orange, lemon, cola, Dalat passion fruit and salted lemon. Not only bringing wealth to customers, “The golden carp” is expected to generate sales in quarter IV / 2017 for FIT Beverage. This is also a chance for the company’s branded beverage products to penetrate deeper into the channels and reach closer to consumers.

Launching the program at the end of the year, FIT Beverage aims to increase profits for sales channels so that sales agents focus on investing and selling the company’s products, in addition, it will create competition with the main competitors in the market when the market is entering the most intense stage.

According to the plan, with the “The Golden Carp to the house – Expecting prosperous life”, the output of FIT Beverage’s beverage sales will increase over the same period last year, of which the program’s output contributes to 50% of the total output of the 4th quarter of 2017. Accordingly, FIT Beverage will be able to fulfill its 2017 sales target set by the parent company F.I.T Group in the beginning of the year and is a driving force for the whole company’s efforts for stronger growth in 2018.

Focal point

Vikoda khánh thành cây cầu qua mỏ nước khoáng Đảnh Thạnh

Press news

Ngày 24/09/2023 vừa qua, Công ty Cổ phần Nước khoáng Khánh Hòa đã tổ chức Lễ khánh thành cây cầu qua mỏ nước khoáng kiềm thiên nhiên Đảnh Thạnh. Cây cầu mới có chiều dài 132m, thay thế cho cây cầu trước đây để đặt đường ống dẫn nước trực tiếp từ mỏ khoáng Đảnh Thạnh vào nhà máy.

Vikoda đồng hành cùng Đêm nhạc gây quỹ từ thiện “Trái tim nhân ái”

Tối 20/08/2023, nhãn hàng Nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda của Công ty CP Nước khoáng Khánh Hòa đã đồng hành cùng Hội Bảo trợ người khuyết tật, bệnh nhân nghèo và quyền trẻ em tỉnh Khánh Hòa và Hiệp hội Ẩm thực tỉnh tổ chức chương trình đêm nhạc “Trái tim nhân ái” để gây quỹ, hỗ trợ cho những người có hoàn cảnh đặc biệt.

KHÁCH HÀNG LIÊN TIẾP TRÚNG VÀNG, VIKODA gia hạn khuyến mại lên đến 31.10.2023

Press news

Chia sẻ cùng niềm vui trúng vàng liên tiếp của khách hàng, nhãn hàng Nước khoáng kiềm thiên nhiên Vikoda quyết định kéo dài chương trình Mừng sinh nhật 33 – Mua Vikoda - Trúng thưởng bao la đến hết ngày 31/10/2023 trên toàn quốc.

MEMBERS